نمایندگی فروش خدمات تعمیر کولر گازی اسپلیت در شیراز - عظیمی

کولر گازی اسپلیت نمایندگی فروش خدمات تعمیر کولر گازی اسپلیت در شیراز - عظیمی

نمایندگی فروش خدمات تعمیر کولر گازی اسپلیت در شیراز - عظیمی

کولر گازی اسپلیت نمایندگی فروش خدمات تعمیر کولر گازی اسپلیت در شیراز - عظیمی

لیست قیمت نمایندگی خدمات تعمیر خرید فروش آدرس کولرگازی اسپلیت در شیراز-عظیمی09174935800

علت کار نکردن فن کولر گازی

فن داخلی کولر گازی کار نمی کند:

اگر فن داخلی کولر گازی شما کار نمی کند، ابتدا بررسی کنید که چیزی داخل آن گیر نکرده باشد. سپس فیلتر هوا را بررسی کنید. اگر مسدود شده بود ممکن است خودتان بتوانید مشکل را برطرف کنید. اگر کویل اواپراتور و مسیر خنک کننده یخ زده بود ابتدا اجازه دهید که یخ ها کامل آب شده و سپس بررسی کنید که فن کار می کند یا نه. در صورتی که همچنان مشکل وجود داشت شما به یک تعمیرکار متخصص نیاز دارید زیرا به احتمال زیاد اجزای داخلی فن مثل تسمه و یا حتی موتور آن نیاز به تعویض دارد و یک فرد متخصص باید آن را بررسی کند.

فن خارجی کولر گازی کار نمی کند


اگر کولر گازی شما به درستی خنک نمی کند، قطعه بیرونی کولر گازی را بررسی کنید. اگر فن بیرونی به درستی در حال چرخش نبود، ابتدا باید جعبه برق و فیوز را بررسی کرد. اگر تنظیم مجدد باعث برطرف شدن مشکل نشد ممکن است بخاطر موارد زیر باشد:

خازن استارت کار نمی کند

اگر کمپرسور همچنان کار می کند، موتور فن ها و یا خازن استارت ممکن است کار نکند. برای عیب یابی شما می توانید فن را با یک تکه چوب هل دهید تا ببینید که آیا فن شروع به کار می کند یا خیر؟


نکته مهم: هرگز با دست فن را هل ندهید زیر اگر فن شروع به کار کند انگشتان دستتان آسیب جدی می بیند.

اگر همچنان فن شروع به کار نکرد شما به یک تعمیرکار نیاز دارید. تا آمدن تعمیرکار دستگاه را خاموش کنید زیرا اگر اینکار را انجام ندهید ممکن است کمپرسور کولر گازی بسوزد.

موتور فن داخلی گیر کرده است:


ممکن است خاک و کثیف بودن فن باعث گیر کردن آن شده باشد. ممکن است قطعه مورد نظر نیاز به تعمیر و یا تعویض داشته باشد که در این صورت میتوانید با ما تماس بگیرید.

بعد از اینکه شما موفق شدید کولر گازی خود را تعمیر کنیدف پیشنهاد می کنیم سالی یکبار بررسی وضعیت کولر و سرویس کولر گازی را به متخصصان کاراباما بسپارید تا بهره وری و عمر کولر گازی شما افزایش یابد

نیم سوز شدن موتور کمپرسور و یا موتور فن کولر گازی


نیم سور شدن موتور کمپرسور از علت خاموش شدن کولر است. که در بیشتر مواقع نیم سوز شدن موتور به دلیل  عمر طولانی کولر می باشد.  در واقع موتور کمپرسور اگر نیم سوز شده باشد توان لازم برای کارکردن طولانی مدت را ندارد و پس از چند لحظه کار کردن خاموش می شود. البته در بعضی مواقع هم  خود موتورعیب ندارد. برای تعمیر موتور کمپرسور کولر گازی باید ابتدا مسیر گردش گاز و سلامت رله را هم بررسی کرد که اگر عیب از این دو باشد روی موتور کمپرسور تاثیر خواهد گذاشت.





جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین گروه یزد تهویه تماس حاصل فرمایید

مدیریت:09174935800- 00 091773758    




      آدرس:شعبه1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4




     شعبه2-بلوار صنایع,بعد از شهرک آرین به سمت گلستان,روبه رو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 28/1




 شماره ثابت خدمات     07138380677