نمایندگی فروش خدمات تعمیر کولر گازی اسپلیت در شیراز - عظیمی

کولر گازی اسپلیت نمایندگی فروش خدمات تعمیر کولر گازی اسپلیت در شیراز - عظیمی

نمایندگی فروش خدمات تعمیر کولر گازی اسپلیت در شیراز - عظیمی

کولر گازی اسپلیت نمایندگی فروش خدمات تعمیر کولر گازی اسپلیت در شیراز - عظیمی

لیست قیمت نمایندگی خدمات تعمیر خرید فروش آدرس کولرگازی اسپلیت در شیراز-عظیمی09174935800

۱۴ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

۲۹
تیر

گروه تاسیساتی یزد تهویه آماده ی خدمت رسانی درزمینه فروش و خدمات پس از فروش و مشاوره رایگان به مشتریان عزیز می باشد:


مصرف برق کولر گازی ال جی

مبدل حرارتی جدید، خروجی هوای کارامد، و فناوری اینورتر V از جمله مهم ترین امکانات منحصربفرد کولرهای اسپلیت ال جی هستند که موجب بازدهی بالای آن می شوند. فناوری اینورتر V باعث می شود که کولر با سرعت کمپرسور متغیر کار کند و در مصرف انرژی صرفه جویی شود. موتور بدون جاروبک دی‌سی یکی از عوامل اصلی در کاهش مصرف برق است. این موتور دارای گشتاور بالا و آهنرباهای نئودیمیم قدرتمندی در درون روتور است که باعث می شود موتور حجم هوای زیاد و فشار استاتیک بالایی تولید کند. 


هراندازه رده بندی ستاره ای بالاتر باشد، کولر بازده انرژی بالاتری دارد. به تازگی ال جی پیشرفت بزرگی در کمپرسور و بسیاری از چیزها انجام داده است. پس در حالی که کولرهای اسپلیت می خرید به برچسب ستاره های انرژی آن نگاهی بیندازید و مطمئن شوید که مدل سال ۲۰۱۲ به بعد باشد. در این مدل ها با نصب اینورتر مصرف برق به شدت افت کرده است و بازده آنها بسیار بالاست که پیشرفت بزرگی محسوب میشود.







توجه به برچسب انرژی در انتخاب اسپلیت چه اندازه مهم است؟

در نظر گرفتن برچسب انرژی اسپلیت یکی دیگر از موضوعاتی است که باید در انتخاب کولرگازی و اسپلیت به آن توجه شود. بنابراین توجه به برچسب انرژی و خواندن مندرجات آن یکی دیگر از راه های انتخاب اسپلیت مناسب است. برچسب انرژی صفحه ای حاوی اطلاعات مربوط به معیارها و مشخصات فنی در هر محصول و مقایسه آن با معیارها و مشخصات فنی مصوب است. علامت استاندارد و نام برچسب، شاخص بازده انرژی، نسبت بازده انرژی، ظرفیت سرمایش دستگاه توان مصرفی دستگاه، نوع دستگاه، کلاس آب و هوایی ، ظرفیت گرمایش دستگاه، بازده حرارتی، ضریب عملکرد سرمایش و نام سازنده و مدل قسمت داخلی و بیرونی از جمله مواردی است که از طریق برچسب انرژی می توان به آن دست یافت. بنابراین توجه به برچسب انرژی یکی از راه های انتخاب اسپلیت است که در عین سادگی بسیار مهم است.




گروه تاسیساتی یزد تهویه در نظر دارد جهت  رفاه حال مشتریان از خدمات  و کارشناسی رایگان و  مشاوره ی رایگان شما را بهره مند سازد 

  مشاور فروش:09175956588  پناهی     

  آدرس:شعبه1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4

     شعبه2-بلوار صنایع,بعد از شهرک آرین به سمت گلستان,روبه رو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 28/1

 شماره ثابت خدمات     07138380677


  • نمایندگی کولرگازی اسپلیت تراست در شیراز
۲۷
تیر

مهم ترین قابلیت های نسل جدید تولیدات شرکت الجی که تحول وسیعی در ساختار کولر گازی اسپلیت ها ایجاد کرده است:


کنترل فعال مصرف انرژی :

اگر دکمه عملکرد کنترل مصرف انرژی فشار داده شود، فرکانس حداکثری موتور محدود می شود تا میزان مصرف انرژی کنترل شود، که در 3 مرحله قابل انجام است.

   


   

کمپرسور های کم مصرف اینورتر ال جی :

فن آوری کمپرسور اینورتر ال جی با بهره‌گیری از تکنولوژی BLDC و سیستم مدیریت گشتاور، دارای عملکردی با کاهش مصرف انرژی تا 60% می باشد. با استفاده از این تکنولوژی پیشرفته دستگاه قادر است با تنظیم اتوماتیک دور موتور از خاموش و روشن شدن مکرر کمپرسور و مصرف بیشتر انرژی جلوگیری می کند.

     


    

پره طلایی Gold Fin (فین های با روکش طلایی) :

مبدل حرارتی در کندانسور بیرونی با استفاده از پوشش اپوکسی طلایی رنگ Gold Fin پوشیده شده تا از خوردگی و فرسایش ناشی از شرایط محیطی به ویژه در مناطق شرجی و با رطوبت بالا در امان باشد.

     


    

فیلتر تصفیه هوای آیونایزر plasmaster :

سیستم تصفیه هوای اختصاصی PlasMaster ال جی با تولید ابر متراکمی شامل بیش از 3 میلیون یون فعال در هر دقیقه باعث ازبین رفتن تمام ذرات آلرژی زا، ویروس ها، باکتری ها و دیگر ذرات معلق در فضا مانند ذرات خاک و گرد و غبار شده، در عرض کمتر از ۶۰ دقیقه به بوزدایی قطعی اتاق پرداخته و هر نوع بوی نامطلوب را از بین می‌برد. ولی این انتهای کار نیست، فیلتر PlasMaster ال جی تمام اجسام موجود در فضای کاربر از جمله مبل، پرده و حتی لباس ها را یونیزه کرده و قادر به استریل کردن و میکروب زدایی محیط خانه تا سطح اطمینان‌بخش ۹/۹۹ درصد می باشد.

   


    

فیلتر تصفیه هوای Multi-protection :

فن آوری منحصر به فرد ال جی 3M با فیلتر Multi-protection با استفاده از ترکیب بارهای الکترواستاتیک قوی با غلاف ضد میکروب و ضد آلرژی منحصر به فرد گرد و غبار، ویروس و مواد آلرژی زا را از محیط گرفته و آنها را غیرفعال می کند.

   


   

فیلتر محافظ دوگانه Dual Protection :

این فیلتر قابلیت حذف موثر ذرات و باکتری ها تا قطر 10 میکرون را دارا می باشد.

   


    

فیلتر تمیز کنندگی خودکار plasmaster :

تکنولوژی پاک کننده خودکار PlasMaster با بهره‌گیری از یون‌های فعال قادر به رفع باکتری ها و بوهای نامطبوع موجود بر روی اِواپراتور یونیت داخلی بوده و صضمن از بین بردن بوهای نا مطبوع فضا را استرلیزه کرده و امکان گسترش قارچ ها و باکتری ها را درون سیستم از بین می برد.

    


   

پرتاب باد فوق العاده 13 متری :

فن آوری Windblast با وجود فن وشاسی جدید و بزرگتر و پرتاب باد تا 13 متر، با وجود تابستانی بسیار گرم، می توانید ازهوایی خنک و مطبوع لذت ببرید.






درجه سرمادهی کولرگازی از دمای حدود 18 درجه سانتی گراد تا 30 می باشد. تعیین دما بر روی 18درجه سانتی گراد به معنای روشن بودن مداوم دستگاه و هزینه سرسام آور برق خواهد بود .دما را تا حد مطلوب حدود 25 تا 27درجه قرار دهید .با توجه به راندمان بالای کولر گازی درصورتی که کولرگازی درست انتخاب شده باشد و دمای استفاده در حد مطلوب تعیین شده باشد معمولا اختلاف هزینه برق زیاد نخواهد بود .


تمام کولر گازی ها به صورت فقط سرد و یا بصورت سرو و گرم ساخته می شوند . مدلهای سرد فقط در هوای گرم کارایی دارد اما از قابلیت بخاری کولر گازی نیز می توان در هوای سرد استفاده کرد البته اگر امکان استفاده از رادیاتو و یا بخاری گازی وجود داشته باشد استفاده از بخاری دستگاه کولرگازی با توجه به مصرف برق آن توصیه نمی شود.

 نشتی آب کولر گازی

برای جلوگیری از آسیب ناشی از نشتی آب، ابتدا کولر گازی خود را خاموش کنید. مسیر تخلیه آب (میعانات) ممکن است گرفته شده باشد. ابتدا سعی کنید گرفتگی مسیر تخلیه آب را باز کنید، اگر مشکل حل نشد تشت تخلیه کولر گازی شما ممکن است زنگ زده باشد و یا پمپ (پمپ فشرده) کولر گازی شکسته شده باشد. تعمیرکاران متخصص ما می توانند قطعه های آسیب دیده کولر گازی شما را تعمیر و یا تعویض کنند.




گروه تاسیساتی یزد تهویه در نظر دارد جهت  رفاه حال مشتریان از خدمات  و کارشناسی رایگان و  مشاوره ی رایگان شما را بهره مند سازد 

  مشاور فروش:09175956588  پناهی     

  آدرس:شعبه1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4

     شعبه2-بلوار صنایع,بعد از شهرک آرین به سمت گلستان,روبه رو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 28/1

 شماره ثابت خدمات     07138380677


  • نمایندگی کولرگازی اسپلیت تراست در شیراز
۲۶
تیر

یکی از دلایل خنک نکردن کولر گازی اسپلیت میتواند نشت آب در آن باشد:

گروه تاسیساتی یزد تهویه  به توضیح و تشریح این عامل می پردازد:

نشت آب کولر گازی

نشتی آب از داخل کولر گازی می باشد

برای جلوگیری از آسیب ناشی از نشتی آب، ابتدا کولر گازی خود را خاموش کنید. مسیر تخلیه آب (میعانات) ممکن است گرفته شده باشد. ابتدا سعی کنید گرفتگی مسیر تخلیه آب را باز کنید، اگر مشکل حل نشد تشت تخلیه کولر گازی شما ممکن است زنگ زده باشد و یا پمپ (پمپ فشرده) کولر گازی شکسته شده باشد. تعمیرکاران متخصص ما می توانند قطعه های آسیب دیده کولر گازی شما را تعمیر و یا تعویض کنند.

نشتی آب از بیرون کولر گازی می باشد

در روزهای گرم و یا مرطوب شما ممکن است گودال آبی زیر کندانسور خود مشاهده کنید که البته در صورتی که کولر گازی به درستی کار می کند عادی است. در آب و هوای خنک یک کولر گازی ممکن است یخ بزند و با ذوب شدن یخ آن آب جمع شود که این مورد هم عادی است ولی اگر به دلیل دیگه ای نشتی آب دارد سعی کنید فیلتر کولر گازی را تمیز و یا تعویض کنید. اگر مشکل همچنان حل نشد جهت بررسی و برطرف کردن مشکل با ما تماس بگیرید. شما ممکن است به خنک کننده بیشتری نیاز داشته باشید و یا لوله تخلیه مسدود شده باشد.

نشتی آب هنگامی که کولر گازی خاموش است

اگر خنک کننده کولر گازی شما در حال تمام شدن باشد و یا فیلتر آن کثیف شده باشد کولر گازی هنگام کار کردن ممکن است یخ بزند. بعد از اینکه شما آن را خاموش کنید یخ ها آب شده و باعث خیس شدن کف یا سقف منزل شما می شود. اگر تمیز کردن فیلتر کولر گازی باعث برطرف شدن مشکل نشد می توانید با ما جهت بررسی و برطرف کردن مشکل تماس بگیرید. پیشنهاد می کنیم مقاله “چرا از کولر گازی آب چکه میکند ؟علت های آبریزش کولر گازی” را نیز مطالعه نمایید.





 باورهای نادرست در مورد کولرگازی

باورهای نادرستی در مورد کولرگازی رواج دارند که بیشترشان به دلیل عدم اطلاع کافی از این محصول شکل گرفته است. مصرف برق زیاد  !  اغلب مردم تصور میکنند کولرگازی مصرف برق زیادی دارد  نسل های قدیمی کولرگازی پنجره ای شاید دلیل این تصور باشند ولی امروزه کولرهای گازی با موتور های کم مصرف  و فوق  کم مصرف و با مصرف برق بسیار کم و حیرت آور نسل جدیدی از کولرهای کممصرف محسوب میشوندو مصرف برق زیاد در مورد  این کولرهای گازی باوری نادرست است .  


رطوبت گیری و  خشکاندن  هوا  ! تصور بر این است که کولرگازی رطوبت هوا را گرفته و هوا را خشک میکند این تصور تا حدود زیادی نادرست است زیرا سیستم کولرگازی بطور طبیعی رطوبت اضافی و شرجی هوا را کاهش میدهد و هوای مطبوع و لطیفی تولید میکند با اینحال عدم رعایت توان مناسب  کولرگازی و استفاده از توان خیلی بالا  و نامناسب میتواند باعث خشکی بیش از حد هوای محیط گردد . بنابراین استفاده از توان  مناسب  کولرگازی باعث خشکی بیش از حد هوا نمی شود و این تصوری نادرست است .


 کاربرد کولرگازی تنها در  تابستان است ! این باور عمومی وجود دارد که کولرگازی  تنها در تابستان کاربرد دارد  ولی امروزه کولرهای گازی قابلیت سرمایش و گرمایش دارند و بطور اصولی قادر به گرم کردن محیط هستند .بنابراین کولرهای گازی دارای قدرت گرمایش بوده و در زمستان نیز کاربرد دارند.


کولرگازی سرمایش گرمایش   گرانتر از کولرگازی فقط سرمایش است ! باور عمومی بر این است که کولرهای گازی که دارای قابلیت سرمایش و گرمایش هستند گرانتر از کولرگازی های دارای قابلیت فقط سرمایش هستند ولی این تصوری نادرست است به دلیل اینکه خصوصیات دیگری همچون نوع موتور  و نوع مبرد در قیمت بسیار تاثیر دارند.

کولرگازی خرابی زیاد و هزینه بالایی دارد  ! کولرگازی همچون هر وسیله دیگری نیاز به نگهداری دارد که سرویس سالیانه بطور کلی نظافت فیلتر ها با آب شهری  و بررسی قسمت های مختلف را شامل میشود و در صورت رعایت نکات نگهداری خرابی بسیار کم  و هزینه نگهداری ناچیز است .


می توان در فصل زمستان کولرگازی را ارزانتر خرید ! تصور براین است که در فصل تابستان کولرگازی گرانتر از فصل زمستان عرضه میشود  و در زمستان همان کولر را میتوان ارزانتر خرید !  ولی این تصور نادرست است امروزه کولرگازی برای گرمایش نیز کاربرد دارد و اماکن تجاری کوچک   مناسب ترین مکان برای استفاده از گرمایش کولرهای گازی هستند .




در حال حاضر این مدل ها و برندها موجود می باشد جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت با ما تماس بگیرید




اسپلیت اینورتر گری مدل iCool-H12H1


اسپلیت اینورتر گری مدل iCool-H18H1


اسپلیت اینورتر گری مدل iCool-H24H1


اسپلیت اینورتر گری مدل iCool-H36H1


اسپلیت گری مدل Q2 matic H12H1


مدل G4'matic-H18C3


کولر گازی سامسونگ مدل Boracay AR19MSFHE 19000


کولر گازی سامسونگ مدل Good-12000

 شرکت یزد تهویه جهت افزایش عمر کولر گازی شما نکاتی را ارائه خواهد داد : 


- درصورت امکان کولر گازی را در مسیر باد نصب کنید. زیرا این کار باعث انتقال حرارت بهتر در کندانسور شده و در نتیجه افزاش بازده و کاهش مصرف انرژی حاصل خواهد شد.


- سعی شود محوطه پشت کولر دارای فضای مناسبی جهت گردش هوا باشد.


- درزگیری مناسب اطراف کولر، قرار نداشتن در معرض تابش مستقیم خورشید، سرویس به موقع و تمیز نمودن فیلترهای هوا و رادیاتور، تاثیر به سزایی در کاهش مصرف انرژی الکتریکی دارند.


- برق مصرفی کولرهای گازی همزمان با استفاده از لامپهای کم مصرف (بدلیل تشعشع حرارتی کمتر این لامپها) به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.


- استفاده بی مورد و یا همزمان از وسایل خانگی گرمازا مانند اجاق، سماور، لامپ رشته ای و ... باعث افزایش بار گرمایی محیط می شود، که این امر زمان کار کولر گازی را جهت رسیدن به برودت مطلوب، افزایش داده و در نتیجه منجر به مصرف بیش از اندازه انرژی الکتریکی در کولر گازی خواهد شد.





گروه تاسیساتی یزد تهویه در نظر دارد جهت  رفاه حال مشتریان از خدمات  و کارشناسی رایگان و  مشاوره ی رایگان شما را بهره مند سازد 

  مشاور فروش:09175956588  پناهی     

  آدرس:شعبه1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4

     شعبه2-بلوار صنایع,بعد از شهرک آرین به سمت گلستان,روبه رو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 28/1

 شماره ثابت خدمات     07138380677


  • نمایندگی کولرگازی اسپلیت تراست در شیراز
۲۵
تیر


مزایای کولر گازی اسپلیت 

1-از آلودگی هوا می کاهد. زیرا دارای فیلتر ضد آلرژی می باشد

2-ظرفیت بالا برای گرم و سرد کردن منازل.

3-برای هر واحد ساختمانی به طور جداگانه نصب می شود. 

4-دارای ترموستات دمایی می باشد تا بتوانید دمای محیط را تا هر مقدار کنترل کنید. این باعث می شود تا هر زمان کسی در محل نبود سیستم کار نکند.


نکات طلایی جهت نگهداری صحیح از کولر گازی اسپلیت:

1- هرگز دو یونیت داخلی و بیرونی را در اختلاف سطحی بیش از حد استاندارد نصب نکنید این کار باعث جمع شدن روغ کمپرسور در یونیت داخلی شده و برگشت آن به یونیت خارجی و کمپرسور را مشکل می کند و باعث صدمه دیدن کمپرسور می شود.



2- به سایز لوله های مبرد توجه کنید. در صورت اشتباه بودن سایز لوله ها عملکرد صحیح و عمر طولانی را نمی توان انتظار داشت. اگر لوله گاز مبرد بزرگتر از حد استاندارد باشد ، جریان مبرد در هنگام کار بسیار آهسته خواهد بود و برگشت روغن ، کمپرسور را با مشکل مواجه خواهد کرد. اگر لوله گاز مبرد کوچکتر از حد استاندارد باشد ، کولر گازی دچار  افزایش افت فشار و کاهش ظرفیت شده و نهایتا انتظار خوبی از آن نمی توان داشت.



3- به شیر سه راهه سیستم توجه نمایید. اگر در زمان کارکرد دستگاه شیر سه راهه بسته باشد ، گاز نمی تواند به کمپرسور برگردد. در نتیجه دستگاه کار نکرده و سرما یا گرما ایجاد نخواهد شد. بعد از وکیوم کردن سیستم حتما مطمئن شوید شیر سه راهه باز است.



4- به سطح و شیب لوله های درین توجه نمایید. در صورت امکان مسیر لوله درین را بدون زانو باشد. در صورت صحیح نبودن شیب درین ، آبهای تقطیر شده جریان پیدا نخواهد کرد اگر آبهای درین تخلیه نشود،بر اثر سرریز شدن آب از دستگاه موجب افتادن لکه بر روی سقف یا چکه آب از سقف می شود. انباشته شدن رسوب در کف زانو ها به مرور موجب مسدود شدن مسیر می گردد. در صورتی که لوله درین بهصورت افقی نصب شود ، شیب آن نباید کمتر از ۱% باشد ، تا آب درین به صورت مناسب جریان یابد.


5-به محل تخلیه آبهای لوله درین توجه نمایید . در صورت تخلیه درین در فاضلاب یا چاه های فضولات و مواد بد بو ، بوی آنها وارد ساختمان می شود. این بو توسط فن دستگاه مکیده شده و داخل اتاق می شود. برای جلوگیری از این امر لوله درین را مستقیما وارد فاضلاب نکنید ، توصیه می شود در مسیر تخلیه از یک سیفون U شکل استفاده نمایید تا از ایجاد فشار معکوس جلوگیری کند



مدل کولر گازی : کولر گازی 12 هزار سرد و گرم ال جی مدل S126MQ

گارانتی کولر گازی : گلدیران ( 18 ماه گارانتی قطعات و 5 سال ضمانت تعویض کمپرسور )

عملکرد کولر گازی : سرمایش و گرمایش

رده انرزی : D

ظرفیت سرمایش : 11945 BTU/hr

ظرفیت گرمایش : 13652 BTU/hr

تعداد پنل کولر گازی : یک عدد

تعداد کمپرسور کولر گازی : یک عدد

نوع کمپرسور کولر گازی : روتاری

قابلیت های خاص کولر گازی : 

چرخش هوای 6 جهته

دارای عملکرد فوق العاده کم صدا

خنک کنندگی بسیار سریع

دارای کمپرسور روتاری دوقلو ضد لرزش

مشخصات دیگر کولر گازی : 

دارای میزان پرتاب باد 10 متر 

دارای محدوده ظرفیت سرمایش 10 تا 20هزار BTU/hr

دارای نوع برق مصرفی تک فاز و میزان برق مصرفی در عملکرد سرمایش 5.7 آمپر و در عملکرد گرمایش 6 آمپر

دستگاه دارای حداکثر طول لوله کشی 15 متر و حداکثر ارتفاع لوله کشی 7 متر میباشد

دارای میزان بازدهی سرمایش 3.02 و میزان بازدهی گرمایش 3.22

دارای لوله و کابل رابط

دارای نوع گاز مصرفی R22 (مبرد)

پنل داخلی دارای وزن 8 کیلوگرم و میزان صدای 40 دسی بل

دارای ابعاد عمق 15.3 - پهنا 84.0 - ارتفاع 27.0 سانتیمتر

یونیت خارجی دارای جنس فلزی و وزن 35 کیلوگرم و میزان صدای 52 دسی بل

ابعاد یونیت خارجی عمق 24.0- پهنا 77 - ارتفاع 54 سانتیمتر

دارای صدای بسیار کم

دارای توان بالا





کولر گازی میدیا مدل Easy 12H1-K

مشخصات کلی

نوع اسپلیت

نوع گاز (مبرد) R410A

نوع آب و هوای سازگار معتدل و گرم

اینورتر

مشخصات پنل داخلی

تعداد پنل یک عدد

جنس پلاستیک

ابعاد ۸۰.۵×۱۹.۳×۳۰.۲ سانتی‌متر

وزن ۱۰ کیلوگرم

میزان صدا دور کم ۳۰، متوسط ۳۵.۵، تند ۴۱ دسی بل

نشانگر روی پنل

مشخصات یونیت خارجی

ابعاد ۷۷x30x55.5 سانتی‌متر

وزن ۱۱.۴ کیلوگرم

جنس فلزی

میزان صدا ۵۵.۵ دسی بل دسی بل

مشخصات فنی

تعداد کمپرسور یک عدد

نوع کمپرسور روتاری

عملکرد سرمایش و گرمایش

رده انرژی B

مناسب برای فضای ۱۸ مترمربع

محدوده ظرفیت سرمایشی ۱۰ تا ۲۰ هزار BTU/hr BTU/hr

ظرفیت سرمایش ۱۲۰۰۰ BTU/hr

ظرفیت گرمایش ۱۳۰۰۰ BTU/hr

میزان پرتاب باد ۵ متر

نوع برق مصرفی تک فاز

میزان مصرف برق سرمایش ۵.۱ گرمایش ۴.۸ آمپر

قطر لوله رفت ۱/۴ اینچ

قطر لوله برگشت ۱/۲ اینچ

حداکثر طول لوله کشی ۲۰ متر

حداکثر ارتفاع لوله کشی ۸ متر

بازدهی سرمایش EER 3.01

بازدهی گرمایش COP 3.41

توان ۱۱۷۰وات

حداقل دما ۱۶ سانتی گراد

حداکثر دما ۳۱ سانتی گراد

فیلتر

توضیحات فیلتر – دارای دو فیلتر – معمولی-کربن-آنتی باکتریال

ریموت کنترل

توضیحات ریموت کنترل – طراحی ارتقا یافته دکمه ها برای لمس راحت تر – طراحی ارگونومیک و خاص همراه با دکمه لمسی ساده و در دسترس – نمایشگر ۲۷% بزرگتر از دستگاه های مشابه – دارای lcd نورانی – طراحی شیک و منحصر بفرد

مدل چرخش و نوسان هوا چهارجهته کنترلی

اقلام همراه – لوله و کابل رابط

سایر مشخصات دمای کارکرد ۴۵ تا منفی ۷ درجه سانتی گراد کمپرسور روتاری کم مصرف GMCC





گروه تاسیساتی یزد تهویه در نظر دارد جهت  رفاه حال مشتریان از خدمات  و کارشناسی رایگان و  مشاوره ی رایگان شما را بهره مند سازد 

  مشاور فروش:09175956588  پناهی     

  آدرس:شعبه1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4

     شعبه2-بلوار صنایع,بعد از شهرک آرین به سمت گلستان,روبه رو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 28/1

 شماره ثابت خدمات     07138380677


  • نمایندگی کولرگازی اسپلیت تراست در شیراز
۲۴
تیر

در استفاده از کولر گازی اسپلیت رعایت نکاتی برای افزایش بهره وری آن مهم است:

1- به شیر سه راهه سیستم توجه نمایید. اگر در زمان کارکرد دستگاه شیر سه راهه بسته باشد ، گاز نمی تواند به کمپرسور برگردد. در نتیجه دستگاه کار نکرده و سرما یا گرما ایجاد نخواهد شد. بعد از وکیوم کردن سیستم حتما مطمئن شوید شیر سه راهه باز است.

 

2- به آب بندی لوله کشی درین دستگاه دقت نمایید. در صورت آب بندی نشدن صحیح اتصال درین این قطرات بر روی سقف کاذب چکه کرده و سقف را خراب می کنند.( مدل های کاستی) 

 

3- به سطح و شیب لوله های درین توجه نمایید. در صورت امکان مسیر لوله درین را بدون زانو باشد. در صورت صحیح نبودن شیب درین ، آبهای تقطیر شده جریان پیدا نخواهد کرد اگر آبهای درین تخلیه نشود،بر اثر سرریز شدن آب از دستگاه موجب افتادن لکه بر روی سقف یا چکه آب از سقف می شود. انباشته شدن رسوب در کف زانو ها به مرور موجب مسدود شدن مسیر می گردد. در صورتی که لوله درین بهصورت افقی نصب شود ، شیب آن نباید کمتر از ۱% باشد ، تا آب درین به صورت مناسب جریان یابد.

 

4- به لوله درین توجه نمایید، در صورتی که شیب مناسب لوله افقی درین رعایت نشود ، آب به سمت یونیت برگشته و داخل سینی جمع می شود و امکان سرریز شدن دارد.

5- به محل تخلیه آبهای لوله درین توجه نمایید . در صورت تخلیه درین در فاضلاب یا چاه های فضولات و مواد بد بو ، بوی آنها وارد ساختمان می شود. این بو توسط فن دستگاه مکیده شده و داخل اتاق می شود. برای جلوگیری از این امر لوله درین را مستقیما وارد فاضلاب نکنید ، توصیه می شود در مسیر تخلیه از یک سیفون U شکل استفاده نمایید تا از ایجاد فشار معکوس جلوگیری کند


گروه تاسیساتی یزد تهویه با ارائه ی جدیدترین مدل های کولر گازی اسپلیت  آماده ی خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد

کولر گازی تراست ورتو اینورتر سرد و گرم

 BTU/hr 12000



برند تراست دارای مدل‌های متفاوتی از کولرگازی است که یکی از جدیدترین مدل سال 2017 برند Trust، کولر گازی ورتو اینورتر تراست مدل TMINVP-18H410A(G) است و طراحی دستگاه به گونه‌ای است که در دو رنگ مشکی و طلایی در بازار موجود می‌باشد و مناسب مناطقی با دمای 50 درجه سانتی‌گراد و رده انرژی با گرید A++ می‌باشد.


ویژگی‌های اسپلیت تراست ورتو اینورتر (Trust Vertu) مدل TMINVP-12H410A(G)   


مجهز به حال خواب

مجهز به حالت توربو

عملکرد هوشمند با تاریک شدن محیط

مجهز به تکنولوژی Follow me

مجهز به تکنولوژی اسکن نفرات

حداکثر سطح آسایش در سرمایش و گرمایش

فیلتر یون پلاسما (تصفیه هوای محیط)

پایین ترین میزان مصرف برق

پایین ترین سطح صدای دستگاه

مجهز به تکنولوژی Wifi (تنظیم و کنترل به وسیله اپلیکیشن تلفن همراه

بدون نوسانات درجه حرارات





گروه تاسیساتی یزد تهویه در نظر دارد جهت  رفاه حال مشتریان از خدمات  و کارشناسی رایگان و  مشاوره ی رایگان شما را بهره مند سازد 

  مشاور فروش:09175956588  پناهی     

  آدرس:شعبه1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4

     شعبه2-بلوار صنایع,بعد از شهرک آرین به سمت گلستان,روبه رو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 28/1

 شماره ثابت خدمات     07138380677



  • نمایندگی کولرگازی اسپلیت تراست در شیراز
۲۳
تیر


کولرگازی ال جی

یکی از برندهای برتر در زمینه ی تولید کولر گازی، به طور قطع برند ال جی می باشد. این برند تا به امروز با تولید انواع مختلف کولر، سهم خوبی از بازار را از آن خود کرده و توانسته است در سطح ایران و جهان به خوبی مطرح شود.

از آن جایی که کولرهای گازی و اسپلیت ال جی، علاوه بر طراحی زیبا قابلیت های مختلفی دارند، می توانند برای بسیاری از مراکز و مکان ها مورد استفاده قرار گیرند. از جمله ی مهم ترین این ویژگی ها می توانیم به تنظیم و اسکن هوشمند، سیستم محافظ دستگاه در مقابل نوسانات برق، سیستم تصفیه هوا و ... اشاره کنیم.

یکی دیگر از مزیت های این برند، قیمت مناسب محصولات آن است. تنوع کولرهای گازی ال جی سبب شده تا تمامی افراد با نیازها و بودجه های مختلف بتوانند یکی از انواع آن را خریداری کنند. این برند دارای نمایندگان خدمات نصب بسیاری در سطح کشور است، به همین دلیل ارائه خدمات پس از فروش در کمترین زمان به مشتریان صورت می گیرد. بی شک ال جی یکی از بهترین برندهای کولر گازی و اسپلیت در ایران محسوب می شود.



دوام کولر گازی ال جی

وقتی در مورد دوام صحبت می کنیم، انتظار داریم کولر در درجه حرارت شدید کار کرده و علی رغم دامنه دماهای مختلف بیرون، همچنان عملکرد یکسانی داشته باشد. اگر عملکرد کولر در اوج دمای تابستان خوب نباشد، ارزش آن برای ما مثل یک جعبه پلاستیک خواهد بود. کولرهای اسپلیت ال جی در تمام بررسی ها و نقدهایی که ما جمع آوری کردیم عملکرد خوبی داشته اند. برای دوام بیشتر، کولر اسپلیت ال جی به جای کندانسورهای سنتیِ باله و لوله، دارای کندانسور MF است. در مقایسه با کندانسورهای قدیمی، کندانسور MF دارای ۱۰ تا ۲۰ درصد ظرفیت حرارتی بیشتر است. به علاوه، این کندانسور از آلومینیوم ساخته شده است تا از خوردگی گالوانیک جلوگیری شود. در مقایسه با کندانسورهای باله و لوله، این کندانسور برق کمتری مصرف کرده و عملکرد بهتری دارد.




مصرف برق کولر گازی ال جی

مبدل حرارتی جدید، خروجی هوای کارامد، و فناوری اینورتر V از جمله مهم ترین امکانات منحصربفرد کولرهای اسپلیت ال جی هستند که موجب بازدهی بالای آن می شوند. فناوری اینورتر V باعث می شود که کولر با سرعت کمپرسور متغیر کار کند و در مصرف انرژی صرفه جویی شود. موتور بدون جاروبک دی‌سی یکی از عوامل اصلی در کاهش مصرف برق است. این موتور دارای گشتاور بالا و آهنرباهای نئودیمیم قدرتمندی در درون روتور است که باعث می شود موتور حجم هوای زیاد و فشار استاتیک بالایی تولید کند. و کنترل سرعت دقیق و ۱۳ مرحله ای آن باعث می شود که عملکرد موتور بسیار نرم تر باشد. سروصدا در قطعات الکتریکی و مکانیکی کم تر شده است و کارکرد با سرعت بالا نیز در آن لحاظ شده است.


. هراندازه رده بندی ستاره ای بالاتر باشد، کولر بازده انرژی بالاتری دارد. به تازگی ال جی پیشرفت بزرگی در کمپرسور و بسیاری از چیزها انجام داده است. پس در حالی که کولرهای اسپلیت می خرید به برچسب ستاره های انرژی آن نگاهی بیندازید و مطمئن شوید که مدل سال ۲۰۱۲ به بعد باشد. اگر کولری با مدل پایین تر دیدید، من پیشنهاد نمی کنم که آن را بخرید زیرا امکانات و قطعات به روز رسانی شدۀ جدید بازده انرژی بالاتری دارند. دامنه مصرفی انرژی در مدل ها سال ۲۰۱۲ از بازدهی بالاتری برخوردار است. ال جی جایزۀ اول را در بین سازندگان (کولر) دارای برچسب مصرف انرژی در سال ۲۰۱۰ در جریان جوایز ملی حفاظت از انرژی کسب کرد. این جایزه در حال حاضر توسط وزارت برق هند اهدا می شود.




در ۱۰ سال گذشته قدم‌های مهمی برای افزایش بهره‌وری کولرهای گازی برداشته‌شده است. امری که موجب شده به‌جای استاندارد قبلی میزان مصرف انرژی یعنی EER استاندارد جدیدی در این صنعت به نام SEER تعریف شود. این استاندارد جدید روش سنجش میزان بهره‌وری محصولات اینورتر ال‌جی در دنیا را متحول کرده است.

رتبه‌بندی SEER میزان قدرت خنک‌کنندگی کولرگازی را در مقابل دیگر وسایل سرمایشی سنجیده و آن را بر اساس میزان وات بر ساعت محاسبه می‌کند. استاندارد قدیمی EER فقط می‌توانست میزان مصرف انرژی را در یک حالت دمایی بسنجد درحالی‌که در استاندارد SEER می‌تواند انواع حالت‌های دمایی را در طول سال بسنجد و بر اساس آن میزان مصرف انرژی را دقیق‌تر تعیین کند. استاندارد SEER اکنون در کشورهای مختلفی به کار گرفته‌شده و به مشتریان میزان مصرف انرژی دقیق‌تری را نشان می‌دهد. ال‌جی نیز با توجه به تقاضا و استانداردهای بالای کشورهای خاورمیانه از این روش برای سنجش مصرف انرژی محصولات خود بهره می‌برد.

استاندارد نوآورانه SEER و فناوری اینورتر با کاهش مصرف انرژی کاربران، هزینه‌ها و هم‌راستا بودن با اهداف کشور، تحولی در این حوزه به وجود آورده‌اند. برخلاف موتورهای معمولی که به خاطر چرخش مداوم با دور بالا، انرژی زیادی مصرف می‌کنند، موتور اینورتر در کولرگازی ARTCOOL ال‌جی میزان فعالیت کمپرسور را مدیریت کرده و بر اساس میزان دما، سرعت آن را تنظیم می‌کند. امری که باعث می‌شود میزان مصرف انرژی در وسایلی مثل یخچال و کولرگازی که سهمی ۷۰ درصدی در مصرف انرژی کل خانه را دارند تا حد زیادی کاهش پیدا کند.

کمپرسور اینورتر پیشرفته کولرگازی ARTCOOL ال‌جی که مخصوص مناطق گرم طراحی‌شده است، بدون کم کردن قدرت، مصرف انرژی را کم می‌کند. به لطف این فناوری نوآورانه و بی‌نظیر، مصرف‌کنندگان می‌توانند تا ۶۵ درصد بیشتر از مدل‌های معمولی در مصرف انرژی صرفه‌جویی کرده و بدون نگرانی بابت قبض برق، از عملکرد فوق‌العاده و قدرتمند موتور اینورتر لذت ببرند. با توجه به برنامه محاسبه انرژی ال‌جی و ساختار این کمپرسور، این مسئله باعث صرفه‌جویی زیادی در هزینه‌های می‌شود.

به‌علاوه، وقتی دمای اتاق ۴۶ درجه و کمتر باشد، کولرگازی جدید ال‌جی با سرعت بالای خنک‌کنندگی خود می‌تواند تا ۶۰ درصد سریع‌تر خانه را خنک کند. کمپرسور اینورتر پیشرفته ال‌جی که مخصوص مناطق گرم طراحی‌شده است دارای دوام بالایی بوده و می‌تواند حتی وقتی دمای محیط بسیار بالاست به‌راحتی کارکرده و بدون افزایش انرژی مصرفی خانه را به‌سرعت خنک کند.



شرکت یزد تهویه با ارائه ی خدمات پس از فروش در زمینه ی نصب و سرویس و ارائه ی قیمت و مشخصات کولر گازی اسپلیت های باکیفیت آماده ی خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد

  مشاور فروش:09175956588  پناهی     

  آدرس:شعبه1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4

     شعبه2-بلوار صنایع,بعد از شهرک آرین به سمت گلستان,روبه رو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 28/1

 شماره ثابت خدمات     07138380677



  • نمایندگی کولرگازی اسپلیت تراست در شیراز
۲۲
تیر

 

آیا کولرهای اسپلیت اینورتر واقعا کم مصرف هستند؟

کولر های گازی یا اسپلیت های اینورتر دار (inverter)، با توانایی راه اندازی آرام دور کمپرسور یا موتور کولرگازی و اسپلیت دارای کمترین مصرف برق و با گرید انرژی A می باشند. بدیهی است کولرهای گازی اسپلیت گرید B نسبت به گرید A دارای مصرف برق بیشتری بوده اما در هر حال از کولرهای گازی معمولی کم مصرف ترند. البته ناگفته نماند، تبلیغاتی که شرکت های وارد کننده کولرهای گازی اینورتر مبنی بر کاهش مصرف برق 60 درصدی در این کولرها دارند نه اثبات شده است و نه منطقی.

 

به منظور کاهش موثر مصرف برق کولر گازی و اسپلیت، همیشه دمای آنرا روی 25 درجه سانتیگراد تنظیم نمائید. این عمل باعث خاموش شدن متناوب کمپرسور دستگاه و کاهش هزینه برق مصرفی شما می گردد. تنظیم دمای اسپلیت یا کولر گازی روی عدد 25 درجه ضمن تامین شرایط هوای مطلوب و مورد نظر شما، بعنوان موثرترین راهکار در کاهش مصرف و هزینه برق دستگاه در تمامی انواع کولر های گازی و اسپلیت ها مورد قبول کارشناسان قرار دارد

هرگز ورودی یک دستگاه بیرونی روبروی خروجی دستگاه دیگر قرار نگیرد. این کار باعث افت راندمان خروجی دستگاه می شود در صورت نصب چند دستگاه کنار هم آنها را پهلو به پهلو یا پشت به پشت نصب نمایید. ورود هوای گرم خارج شده از یک دستگاه راندمان دستگاه روبرو را به شدت کاهش می دهد.


نکات طلایی در جهت نگهداری از کولر گازی برای کاهش مصرف

1- به گردش صحیح هوا در دستگاه بیرونی دقت نمایید . سرعت باد باید بیشتر از ۷ متر بر ثانیه باشد در صورت کار نکردن فن دستگاه بیرونی ، مکن است صدمات جدی به سیستم وارد شود. توجه داشته باشید یونیت بیرونی باید به گونه ای نصب شود که باد از روبرو به آن وزیده نشود ، در غیر این صورت بازده دستگاه کاهش پیدا خواهد کرد.


2- به وضعیت نصب دستگاه بیرونی دقت نمایید:

این دستگاه را در مکان هایی که احتمال جمع شدن برف روی آن وجود دارد نصب نکنید

اگر در یک پارکینگ این دستگاه را نصب می کنید توجه نمایید که اتومبیل جلوی آن پارک نشود و راه هوار را مسدود نکند

نصب دستگاه در سایه باعث افزایش راندمان و کاهش مصرف برق می شود. ضمننا استفاده از سایه بان در صورتی که مزاحم گردش هوا نباشد توصیه می شود.


3- وقتی دستگاه داخلی را به صورت دیواری نصب می کنید دقت نمایید راه لوله در آن حتما باز بوده و محل نصب کاملا تراز باشد تا آب از دستگاه چکه نکند. هرگز از لوله درین مشترک برای دو دستگاه استفاده ننمایی



جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین گروه تاسیساتی یزد تهویه تماس حاصل فرمائید

مشاور فروش:09175956588  پناهی     

  آدرس:شعبه1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4

     شعبه2-بلوار صنایع,بعد از شهرک آرین به سمت گلستان,روبه رو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 28/1

 شماره ثابت خدمات     07138380677


  • نمایندگی کولرگازی اسپلیت تراست در شیراز
۲۰
تیر


انواع حالت های شارژ گاز کولر گازی

در ۳ حالت کولر گازی به شارژ گاز نیاز دارد

الف- کولر گازی که کاملا فاقد گاز است


ب- کولر گازی که تازه نصب شده است


ج- کولر گازی که احتیاج به شارژ کردن گاز (اضافه کردن گاز) دارد



- کولر گازی کاملا فاقد گاز است

پیش از هر چیزی، ممکن است این سوال به ذهنتان برسد که چطور می توان از میزان گاز موجود در سیستم اطلاع یافت؟ روش تشخیص میزان گاز موجود در کولر گازی به چه صورت است؟

یکی از روش های تشخیص وجود و یا عدم وجود گاز در کولر گازی، فشار دادن شیر سرویس است. با فشار دادن شیر سرویس، در صورت وجود گاز در سیستم، گاز بیرون زده و قابل تشخیص است. در غیر اینصورت، می بایست شارژ گاز انجام شود.

قبل از شروع به شارژ گاز، ابتدا می بایست سیستم به طور کامل وکیوم شده و هرگونه رطوبت و هوایی از سیستم حذف گردد. سپس باید به دنبال علت نشتی گاز کولر گازی بوده و این مشکل را برطرف نمود. توجه کنید که در صورت عدم نشت یابی، ممکن است پس از چند روز مجددا گاز کولر گازی تخلیه شده و هزینه شارژ مجدد را برای شما به بار آورد!

پس از رفع مشکل نشتی، پلاکی که بر روی کولر گازی حک شده و مقدار گاز موجود در سیستم را به ازای ۵ متر لوله به کار رفته در نصب مشخص می کند، بخوانید و به کمک ترازو این مقدار گاز مبرد را وزن کنید. در صورت به کار رفتن لوله اضافی نیز، مقدار گاز اضافی لازم را محاسبه و به گاز اولیه بیافزایید.

در صورتی که از مقدار دقیقی طول لوله کشی به کار رفته برای نصب کولر گازی اطلاع ندارید، می توانید از روش های دیگر شارژ گاز استفاده کنید.


شارژ گاز کولری که تازه نصب شده است

زمانی که یک کولر گازی را بصورت نو خریداری می کنید، معمولاً به اندازه ۵ متر لوله، گاز مبرد در داخل سیستم کندانسور محبوس شده است. پس از اتمام نصب کولر گازی بطور کامل، می بایست سیستم را وکیوم کرده و زمانی که از عدم وجود هوا و رطوبت در داخل سیستم مطمئن شدید، می توانید شیر سرویس را باز کرده و گاز را به کل سیستم منتقل کنید.

البته باید به این نکته توجه کنید که مقدار گاز شرکتی که در سیستم وجود دارد، معمولا فقط برای ۵ متر لوله کافی است. بنابراین در صورتی که لوله کشی اضافی برای نصب کولر گازی به کار رفته است، باید مقدار گاز را هم به همان نسبت اضافه نمود. همانطور که پیشتر اشاره شد، به طور معمول به ازای هر یک متر لوله اضافی، به ۲۰ گرم گاز اضافی احتیاج است.

اگر کولر گازی تازه شما که جدیدا نصب شده است، از همان ۵ متر لوله اولیه استفاده کرده، نیازی به شارژ گاز اضافی در سیستم نیست. توجه داشته باشید که در نصب کولر گازی، سعی کنید از همان ۵ متر لوله استفاده نمایید و نه کمتر، زیرا ممکن است فشار بر روی کمپرسور افزایش یابد. اگر لوله اضافه آمد، می توانید آن را به صورت حلقه درآورده تا نقش تله روغن را بازی کند.

اضافه کردن گاز کولر گازی (تکمیل شارژ گاز)

برای اینکه در هنگام تعمیرات کولر، از کمبود گاز کولر گازی اطلاع یابید، روش هایی وجود دارند که عبارتند از:

نصب گیج فشارسنج بر روی شیر سرویس و سنجش فشار گاز کولر گازی (میزان معمول این عدد ۶۰psi می باشد)

عدم سرمادهی کافی کولر در محیط نصب شده

یخ زدن یا برفک زدن فین های اواپراتور در حالت سرمایش کولر

یخ زدن لوله رفت کندانسور (لوله نازک)

پس از اطلاع از کمبود گاز سیستم، از چند طریق مختلف می توانید شارژ گاز کولر را انجام دهید. به این دلیل که از میزان فعلی گاز موجود در سیستم اطلاعی ندارید، استفاده از ترازوی وزنی کاربردی ندارد.

یکی از کارهای ممکن، تخلیه کلی گاز موجود در سیستم و شارژ مجدد کولر از آغاز می باشد. در این حالت، به این دلیل که گازهای خارج شده برای محیط زیست خطرناک بوده و احتمال انتشار در محیط را دارند و همچنین صرف هزینه بیشتر، این روش صرفه زیادی نداشته و چندان مورد استقبال نمی باشد.


یکی از بهترین برند ها در دنیای کولر گازی و اسپلیت برند گری است که از نظر کیفیت در رده  ی بهترین ها می باشد:

ویژگی های اسپلیت های گری مدل مدل Q2 MATIC H30H1 :

نظافت خودکار

عملکرد خودکار

یخ زدایی هوشمند

طراحی کوچک و اشغال فضای کم

نمایشگر ساعت

حالت خواب راحت

جلوگیری از پرتاب هوای سرد در حالت گرمایش

تایمر 24 ساعته

دکمه توربو

عیب یابی خودکار

روشن شدن مجدد به طور خودکار


درباره اسپلیت و کولر گازی دیواری گری :


تنوع محصولات تهویه مطبوع گری شامل مدلهای اینورتر آی-متیک و ای-متیک، و مدلهای آ-متیک، کیو-متیک،کیو2 متیک، سی-متیک، یو-متیک، دی متیک و جی متیک در رده کولر های دیواری بوده و مدلهای پنجره ای توربو و ایستاده تاور را شامل می شود.




جهت کسب اطلاعات بیشت با گروه تاسیساتی یزد تهویه تماس حاصل فرمائید




مشاور فروش:09175956588  پناهی     


  آدرس:شعبه1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4


     شعبه2-بلوار صنایع,بعد از شهرک آرین به سمت گلستان,روبه رو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 28/1


 شماره ثابت خدمات     07138380677


  • نمایندگی کولرگازی اسپلیت تراست در شیراز
۱۹
تیر

کولر گازی تراست ورتو اینورتر سرد و گرم BTU/hr 12000


برند تراست دارای مدل‌های متفاوتی از کولرگازی است که یکی از جدیدترین مدل سال 2017 برند Trust، کولر گازی ورتو اینورتر تراست مدل TMINVP-18H410A(G) است و طراحی دستگاه به گونه‌ای است که در دو رنگ مشکی و طلایی در بازار موجود می‌باشد و مناسب مناطقی با دمای 50 درجه سانتی‌گراد و رده انرژی با گرید A++ می‌باشد.


 


ویژگی‌های اسپلیت اینورتر تراست ورتو (Trust Vertu) مدل TMINVP-12H410A(G)   



مجهز به حال خواب


مجهز به حالت توربو


عملکرد هوشمند با تاریک شدن محیط


مجهز به تکنولوژی Follow me


مجهز به تکنولوژی اسکن نفرات


حداکثر سطح آسایش در سرمایش و گرمایش


فیلتر یون پلاسما (تصفیه هوای محیط)


پایین ترین میزان مصرف برق


پایین ترین سطح صدای دستگاه


مجهز به تکنولوژی Wifi (تنظیم و کنترل به وسیله اپلیکیشن تلفن همراه


بدون نوسانات درجه حرارات



  مشاور فروش:09175956588  پناهی     



  آدرس:شعبه1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4



     شعبه2-بلوار صنایع,بعد از شهرک آرین به سمت گلستان,روبه رو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 28/1



 شماره ثابت خدمات     07138380677


  • نمایندگی کولرگازی اسپلیت تراست در شیراز
۱۸
تیر


چگونگی عملکرد کولر گازی و اسپلیت: 

به طور کلی تمامی کولرهای گازی و اسپلیت ها بر اساس سیکل تبرید تراکمی کار می کنند. در کولرهای گازی یا اسپلیت یونیت‌ها ابتدا مایع مبرد در کندانسور (بخش بیرونی کولر گازی یا پنل بیرونی اسپلیت ها) خنک می شود و از طریق لوله مسی به شیر انبساطی (expantion valve) منتقل شده و از آنجا به صورت گاز مبرد و آماده جذب گرمای محیط وارد کویل پنل داخلی می گردد. هوای داخل نیز پس از عبور از میان کویل های پنل داخلی (اواپراتور) تبدیل به هوای خنک و دلپذیر شده و موجب آسایش و رفاه ساکنین می شود.



کولر گازی گری 18000 اینورتر مدل Icool h18h1


Gree Icool h18h1-18000 HC Air Conditione


اسپلیت های شرکت گری مدل Icool h18h1 در کشور چین تولید و مونتاژ می شوند و طراحی زیبا، ساختار قدرتمند، تنوع در مدل و ظرفیت های مختلف و پشتیبانی قوی از محصول باعث شده این محصولات سهم مهمی از فروش کولر گازی در بازار ایران نیز داشته باشند. اسپلیت و کولر گازی اینورتر گری آی کول icool دارای گرید انرژی A بوده و دو مدل معتدل وحاره ای با کمپرسور T3 موجود می باشد. سری icool دارای ویژگی های خاص از جمله قابلیت کارکرد در دمای 18- درجه تا 54+ درجه سانتیگراد ، امکان لوله کشی طولانی بین پنل داخلی و یونیت بیرونی و طراحی منحصر به فرد ، نمایشگر ساعت،فیلترهای سلامتی و نظافت خودکار همراه با کمپرسور اینورتر با سیستم صرفه جویی در مصرف برق جهت سرمایش و گرمایش می باشد. اسپلیت و کولر گازی گری در این سری با ظرفیت های 12000 BTU مناسب برای فضای تا 30 متر مربع ( ارتفاع سقف 2.8 متر)، 18000 BTU مناسب برای فضای تا 45 مترمربع ( ارتفاع سقف 2.8 متر)، 24000 BTU مناسب برای فضای تا 60 متر مربع ( ارتفاع سقف 2.8 متر)، 30000 BTU مناسب برای فضای تا 75 متر مربع ( ارتفاع سقف 2.8 متر) و 36000 BTU مناسب برای فضای تا 90 متر مربع ( ارتفاع سقف 2.8 متر) با قابلیت سرد و گرم با کمپرسور T1 معتدل و فقط سرمایش با کمپرسور T3 حاره ای به بازارعرضه می شود.


مشاور فروش:پناهی 09175956588 



مدیریت:09174935800آقای عظیمی-09177375800آقای فلاح زاده



      آدرس:شعبه1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4

     شعبه2-بلوار صنایع,بعد از شهرک آرین به سمت گلستان,روبه رو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 28/1

 شماره ثابت خدمات     07138380677


  • نمایندگی کولرگازی اسپلیت تراست در شیراز