نمایندگی فروش خدمات تعمیر کولر گازی اسپلیت در شیراز - عظیمی

کولر گازی اسپلیت نمایندگی فروش خدمات تعمیر کولر گازی اسپلیت در شیراز - عظیمی

نمایندگی فروش خدمات تعمیر کولر گازی اسپلیت در شیراز - عظیمی

کولر گازی اسپلیت نمایندگی فروش خدمات تعمیر کولر گازی اسپلیت در شیراز - عظیمی

لیست قیمت نمایندگی خدمات تعمیر خرید فروش آدرس کولرگازی اسپلیت در شیراز-عظیمی09174935800

گروه تاسیساتی یزد تهویه آماده ی خدمت رسانی درزمینه فروش و خدمات پس از فروش و مشاوره رایگان به مشتریان عزیز می باشد:


مصرف برق کولر گازی ال جی

مبدل حرارتی جدید، خروجی هوای کارامد، و فناوری اینورتر V از جمله مهم ترین امکانات منحصربفرد کولرهای اسپلیت ال جی هستند که موجب بازدهی بالای آن می شوند. فناوری اینورتر V باعث می شود که کولر با سرعت کمپرسور متغیر کار کند و در مصرف انرژی صرفه جویی شود. موتور بدون جاروبک دی‌سی یکی از عوامل اصلی در کاهش مصرف برق است. این موتور دارای گشتاور بالا و آهنرباهای نئودیمیم قدرتمندی در درون روتور است که باعث می شود موتور حجم هوای زیاد و فشار استاتیک بالایی تولید کند. 


هراندازه رده بندی ستاره ای بالاتر باشد، کولر بازده انرژی بالاتری دارد. به تازگی ال جی پیشرفت بزرگی در کمپرسور و بسیاری از چیزها انجام داده است. پس در حالی که کولرهای اسپلیت می خرید به برچسب ستاره های انرژی آن نگاهی بیندازید و مطمئن شوید که مدل سال ۲۰۱۲ به بعد باشد. در این مدل ها با نصب اینورتر مصرف برق به شدت افت کرده است و بازده آنها بسیار بالاست که پیشرفت بزرگی محسوب میشود.







توجه به برچسب انرژی در انتخاب اسپلیت چه اندازه مهم است؟

در نظر گرفتن برچسب انرژی اسپلیت یکی دیگر از موضوعاتی است که باید در انتخاب کولرگازی و اسپلیت به آن توجه شود. بنابراین توجه به برچسب انرژی و خواندن مندرجات آن یکی دیگر از راه های انتخاب اسپلیت مناسب است. برچسب انرژی صفحه ای حاوی اطلاعات مربوط به معیارها و مشخصات فنی در هر محصول و مقایسه آن با معیارها و مشخصات فنی مصوب است. علامت استاندارد و نام برچسب، شاخص بازده انرژی، نسبت بازده انرژی، ظرفیت سرمایش دستگاه توان مصرفی دستگاه، نوع دستگاه، کلاس آب و هوایی ، ظرفیت گرمایش دستگاه، بازده حرارتی، ضریب عملکرد سرمایش و نام سازنده و مدل قسمت داخلی و بیرونی از جمله مواردی است که از طریق برچسب انرژی می توان به آن دست یافت. بنابراین توجه به برچسب انرژی یکی از راه های انتخاب اسپلیت است که در عین سادگی بسیار مهم است.




گروه تاسیساتی یزد تهویه در نظر دارد جهت  رفاه حال مشتریان از خدمات  و کارشناسی رایگان و  مشاوره ی رایگان شما را بهره مند سازد 

  مشاور فروش:09175956588  پناهی     

  آدرس:شعبه1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4

     شعبه2-بلوار صنایع,بعد از شهرک آرین به سمت گلستان,روبه رو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 28/1

 شماره ثابت خدمات     07138380677


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی